Oblíbené ()

Aplikace myAir

Připravili jsme pro Vás online pomůcku myAir, která usnadňuje léčbu spánkové apnoe. myAir je volně dostupná aplikace poskytující každodenní přehled o léčbě a kvalitě Vašeho spánku. Aplikace je k dispozici pacientům s přístroji řady AirSense 10 a AirCurve 10.

myAir Vám umožňuje dostávat na míru připravená doporučení, jak zlepšit účinnost léčby, a pravidelná podpůrná upozornění a emaily.

Zaregistrujte se již dnes Již zaregistrován

*V současné době není aplikace k dispozici v českém jazyce. V registračním formuláři je proto přednastavený jazyk angličtina a země Spojené království.

myAir pomáhá zlepšovat výsledky léčby

Nový evropský průzkum ukázal, že pacienti se spánkovou apnoe, kteří sledují svou léčbu v aplikaci myAir, používají svůj PAP přístroj častěji a déle než ostatní pacienti: v průměru o 46 minut déle za noc.1

myAir pomáhá zlepšovat výsledky léčby

Přehledné výsledky léčby

Přehledné výsledky léčby

myAir skóre vám poskytuje zpětnou vazbu, jak jste spali během předešlé noci. Můžete prozkoumat každý ze čtyř faktorů, které tvoří vaše skóre, a sledovat svou léčbu pomocí grafů poskytujících přehled, jak se vám v každé kategorii dařilo během předchozích 30 dní.

Doporučení a povzbuzení

Doporučení a povzbuzení

S myAir získáte individuální podporu k dosahování nejlepších možných výsledků léčby spánkové apnoe.

  • Doporučení na míru, aby Vaše léčba probíhala bez problémů
  • Ocenění a přehledy úspěchů, abyste zůstávali motivováni k léčbě
  • Povzbuzení, abyste si léčbu více užívali
Video knihovna

Video knihovna

myAir video knihovna obsahuje instrukce, videa a jiné podpůrné materiály, kterké vám pomohou s léčbou spánkové apnoe. Také vám nabízí informace na míru dle typu vašeho přístroje a masky.

Začněte již dnes

Zaregistrujte se *

*V současné době není aplikace k dispozici v českém jazyce. V registračním formuláři je proto přednastavený jazyk angličtina a země Spojené království.

Reference

01 Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient: A study of how myAir users behave better. 2016.